Saturday, May 31, 2008

Friendship - Persahabatan

semalam hari yang amat bermakna buat aku...sahabat lama aku ..my bestfren..aku jumpa dier...tak sangka aku boleh berjumpa dengan dier...dah lama lost contact...tapi mungkin dah jodoh aku ngan dier...dier bertambah lawa macam dulu cuma aku jer yg berubah ckit...biasalah tuh...teringat nostalgia aku masa zaman sekolah...aku ngan dier sama2 susah...hadapi masalah yang sama tetapi senario yang berbeza...mungkin itu yang kitorang bleh ngam jadi kawan...dier biasalah dengan cara dier yang happy go lucky...maintain lawa... cuma aku jer... tak maintain2 lagi...aper pun aku bersyukur berjumpa dengan dier...tak sangka jugak dier keje dekat ngan opis aku...punya lah lama aku kat cnie baru tau...dah jodoh...jumpa dier seolah2 aku berada pada zaman sekolah aku yang dulu... how sweet memorizzzzzzzzzz......:)

No comments: