Tuesday, June 3, 2008

Penipuan

Kekadang aku tertanya kenapa manusia zaman skrg terlalu zalim dalam persahabatan..why..tidak pernah serius atau ikhlas dalam persahabatan...bagi sesetengah manusia perkataan sahabat adalah satu mainan bagi mereka...satu bahan gurauan atau bahawa jenaka untuk mereka menghiburkan hati masing-masing tanpa menghiraukan perasaan org yang mereka tipu...itu yang terjadi pada aku..." u hanya bila perlu, kalau tidak i buang" hinanya nilai persahabatan aku ni..kenapa mereka sanggup permainkan keikhlasan aku untuk bersahabat... :) ...manusia...cuma aku doakan manusia yang mengungkapkan kata-kata itu akan rasa apa yang aku rasa satu hari nanti...Allah itu maha adil... hamba2 nya akan mendapat balasan dengan setiap apa yang mereka lakukan samada baik atau buruk.. kepada manusia itu terima kasih di atas segala penipuan dan kata-kata itu....jadikan lah aku orang yang terakhir yang ditipu jangan ada yang lain, kerana setiap manusia yang ditipu itu akan mendoakan keburukan dalam hidup mu. :) ....

No comments: